Nasıl üye olabilirim?

Sitemizin sağ üst kısmında bulunan “Giriş Yap/Üye Ol” butonuna tıklayarak, açılan sayfadaki üyelik formunu doldurarak üye olabilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Yeni bir şifre oluşturmak için “HESABIM” bölümüne girerek “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayınız. Sitemize üye olurken kullandığınız e-mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifrenizi oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-mail adresinize gönderilecektir. (Lütfen spam kutunuzu da kontrol ediniz.)

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümüne girerek tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal ederim?

Siparişi teslim almadıysanız:

Siparişiniz kargolanmadıysa "Kipgsm.com.tr > Profil > İade Taleplerim" üzerinden iptal talebi oluşturabilirsiniz.

Siparişiniz kargolandıysa ve henüz teslim almadıysanız:
Kapınıza geldiğinde kargoyu kabul etmediğinizi söyleyebilirsiniz. Kargonuz bize geri gönderilecektir. Teslim almadığınız kargonuzu eğer 
kart ile ödediyseniz kartınıza geri iade yapılır. Karta iade işlemi bankalar arası anlaşmalar dolayısıyla anında gerçekleşmeyebilir. Detaylı bilgiyi bize destek üzerinden yazarak öğrenebilirsiniz. Kapıda ödeme ile sipariş verdiyseniz kargoyu kabul etmediğinizde zaten herhangi bir ödeme yapmamış olacaksınız. Dolayısıyla kargonuz bize geri gelecek ve profilinizde ilgili siparişiniz iade edildi olarak güncellenecektir. Havale/EFT yoluyla sipariş verdiyseniz destek talebi üzerinden durumu anlatıp Sipariş Numarası, IBAN numarası ve İsim Soyisim bilgilerinizi bize iletebilirsiniz. Bu iade işlemleri kargonuz ve içerisinde bulunan faturanız bize geri ulaştığında yapılacaktır. Merak etmeyin, iade işlemlerini olabildiğinde hızlı yapıyoruz.

Siparişinizi teslim aldıysanız yapmanız gereken işlem "İade & Değişim" işlemidir. İade değişim işlemini bir sonraki konudan öğrenebilirsiniz.

Ne zaman kargolanır? Nereden kargolanıyor?

Siparişleriniz Amasya'dan kargolanmaktadır.

Siparişleriniz en geç 2-3 iş günü içerisinde kargolanacaktır. Kargolandıktan sonra bilgilendirme SMS yoluyla gönderilecektir.

Sipariş vereceğiniz detay sayfasında ürünün fiyatının hemen üzerinde kargolanma süre bilgisini görebilirsiniz.

SMS gelmedi ne yapmalıyım?

Sipariş verirken yazdığınız bilgilerin doğru olduğundan emin olun. Verdiğiniz siparişe ait tüm güncellemeler mail ve sms yoluyla size bildirilecektir.

Eğer bilgilendirmeler size ulaşmıyorsa bu bilgiler hatalı girilmiş olabilir. Eğer bilgilendirmeler ulaşmadıysa profil sayfanıza girerek kontrol edebilirsiniz.

"Siparişimi nasıl takip ederim?" konusundan nasıl sipariş takibi yapılacağını öğrenebilirsiniz. Kargomun Adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz kargoya verilmediyse adresinizi değiştirmek için bize 0(531) 964 07 05 numaralı WhatsApp Destek Hattımızdan ulaşabilirsiniz.

Siparişiniz kargolandıysa adres değişikliği maalesef mümkün olmayacaktır. Bu konuda bir çok talep almamıza rağmen kargo firmaları bu şekilde işlem yapmadıkları için adres değişikliği yapamıyoruz.

Siparişinizi verdiğiniz adreste bir hafta sonrasında bulunmama ihtimaliniz varsa (il değişikliği gibi) siparişinizi gideceğiniz yere vermeniz daha mantıklı olacaktır. Verdiğiniz siparişler adresinizde size teslim edilemediğinde 2-3 iş günü daha kargo şubesinde beklemektedir. Daha sonrasında kargo firması tarafından iade faturası kesilerek bize geri kargolanmaktadır

Kargom teslim alındı görünüyor ama ben teslim almadım.

Bu şekilde bir çok kullanıcımızdan dönüş alıyoruz. Genel olarak bu sebeplerden dolayı gerçekleşiyor:

Kargonuzu bulunduğunuz bölgede başka birisine teslim edebiliyorlar, örneğin:

Eve sipariş verdiyseniz:

Sitede oturuyorsanız site güvenliği
Apartman görevlisi, kapıcısı veya güvenliği
Komşularınızdan birisi

İş yerinize sipariş verdiyseniz:

Güvenlik
İş arkadaşınız

gibi kişilere teslim edebiliyorlar. Kapıda ödemeli olmayan diğer siparişler kargo ödemesini baştan yaptığınız için ödemesiz olarak gönderiliyor. Dolayısıyla bulunduğunuz yerde başka birisine teslim edebiliyorlar.

Teslim edildi görünen kargolarınızı kargo takip numaranızdan sorguladığınız zaman teslim alan kişinin adı yazmaktadır.

Eğer teslim alan kişiyi tanımıyorsanız kargo firmasını arayıp kime teslim ettiklerini sorabilirsiniz. Kargo firmasına ulaşamadığınız takdirde bize destek talebi üzerinden ulaşabilirsiniz. Biz de yine kargo firmasını arayıp gerekli bilgiyi almaya çalışacağız.

Nasıl iade edebilirim? İadem kabul olur mu?

Satın aldığınız ürünler eğer zarar görmediyse iade edebilirsiniz.

Ürünü paketine dikkatlice yerleştirin. Kargo ile birlikte size gelen faturanın arka kısmında bulunan “İade & Değişim Formu” kısmını doldurun. Daha sonrasında Kurye Çağır | Yurtiçi Kargo

bağlantısından kurye talebinde bulunabilirsiniz. Gönderi bilgileri kısmında ürün iade seçeneğini işaretleyerek, alt tarafta boş olan bölgeye 478215655 kodunu yazmanız gereklidir.

İade ürünleri sadece YURTİÇİ üzerinden kabul edilmektedir.

Problem bizden kaynaklanmıyorsa, söz konusu olan ürün taşıyıcı kağıdından kaldırılıp alt kısmına toz aldıysa veya taşıyıcı kağıdın komple ayrılıp tekrar yapıştırıldıysa (yani tekrardan satılamayacak durumdaysa) geri gönderilen ürünü iade olarak kabul etmiyoruz.

İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman ulaşır?

İade için geri gönderdiğiniz ürününüz elimize ulaştıktan sonra öncelikle kontrol edilir. "İadem kabul edilir mi?" başlığında anlatıldığı gibi ürününüz iade edilmeye uygunsa iade işleminiz 1 hafta içerisinde gerçekleştirilir. Ancak biz iade işlemlerini olabildiğince hızlı yapmaya çalışıyoruz. Çoğu senaryoda 1 hafta geçmeden yapılacaktır.

İade işleminiz bizim tarafımızdan gerçekleştiğinde profilinizde görüntüleyebileceğiniz ilgili siparişin durumu "İade edildi" olarak güncellenecektir.

Kart ile yapılan işlemlerin iadesi bizim tarafımızdan hemen yapılsa dahi bankalar arası anlaşmalar dolayısıyla biraz daha uzun sürebilir. Bu tarz durumlarda bize ulaşarak durum hakkında bilgi alabilirsiniz. Merak etmeyin, iade işlemlerini olabildiğince hızlı gerçekleştiriyoruz.

Yurtdışına Sipariş

Vergiler ve ek ödemeler

Yurtdışından verilen siparişlere o ülkelerin yasaları doğrultusunda eklenen vergiler ve ek ödemeler sipariş verirken ödenen bedelin içerisindedir. Alıcı ekstra hiç bir ödemeden sorumlu değildir.

Ek vergiler müşteriye aittir.

Ülkeler ve Süreler

2 ila 5 gün arasında ulaşacaktır.